1. so-personal:

    everything personal♡

    (Source: notesonbeingalive)

     

  2.  


  3. drydrunkempress:

    nodaybuttodaytodefygravity:

    221bconsultingtimelord:

    jensenspudgymidway:

    watson-i-am-your-turtle:

    christianborles:

    so2460donewithyou:

    the-eleventh-blog:

    does your period ever come late and you start to wonder if you’re pregnant despite the fact the most intimate thing you’ve ever done is shake hands?

    DO GIRLS REALLY THINK THIS

    yes

    yes

    yes

    yes

    that whole mary thing really freaked us out tbh

    amen

    (via introspective-mind)

     


  4. wienrs:

    if you’re reading this i’m beautiful

    (via introspective-mind)

     

  5. dirtylittledamsel:

    this is literally mario kart

    (via introspective-mind)

     

  6. trappedinawalnut:

    meromesuniverse:

    hello-sadteen-things:

    whitecityboywitharedneck:

    blue0ceansea:

    were-lawyer-of-the-round-table:

    username-karli:

    the-whispers-in-the-wind:

    gnarly:

    breakinq:

    schoolfact:

    so-personal:

    you can also CLICK HEREso-personal.tumblr.com

    YES NEW POSTS! lloloolololololol

    abhahahahahahahahahahah

    LMAO i went through all the pages

    I want my pizza

    JOKES

    LMAO HAHAHA DED

    I reblog this everytime

    so what topping choices are there?

    This maid me smile but I still make me a pizza !?

    Mission Status: FAILED.

    Operation Bake Whitecityboywitharedneck A Pepperoni Pizza (WAPP) is in full effect as of now.

    Reblogging cause of last comment

    Re blogging because of the comment that said re blogging because of last comment

    That was perfect!

    (via so-personal)

     

  7. gnarly:

    gnarly:

    gnarly:

    gnarly:

    gnarly:

    gnarly:

    gnarly:

    gnarly:

    Can someone please photoshop ariana grande in this pic i will give u head :)) (dats my dad by the way aha)

    lol i got so many with arianas head on my dads body lmao btw if you do make an edit post it and tag it as supjohnny so i can see it :))

    lmao u guys r funny

    R U SERIOUS

    there are 3 kinds of ppl

    i honestly didn’t think it could get any worse tbhhhhhh

    OMGGGGGGGGG

    here we go again

    (via so-personal)

     

  8. vaxed:

    vichious:

    venuspizzagirl:

    what the fuck is this chick doing hER SHOES ARE GETTING SO WET IM EXTREMELY UNCOMFORTABLE

    her shoes are cool tho

    reeboks

    (via dexxdark)

     

  9.  


  10. distraction:

    get-nerdy:

    mewtoot:

    garrettgregg:

    mewtoot:

    for the longest time i thought shoes on a telephone wire was just people getting rid of their old shoes in a cool way

    It’s not?…

    no it means that someone sells drugs nearby

    my life is a lie

    there’s a whole line of shoes on the wire in the back of my school

    (Source: thisblogisnotgovernmentapproved, via overfierce)